PR marketing

PR feladata hogy elősegítse valamely áru vagy szolgáltatás közvetlen értékesítését. Ezt a fogyasztói kapcsolatok erősítésével, a sajtó közvetlen - nem fizetett hirdetés formájában - történő használatával érhető el. A PR-nek a társadalmi ügyekkel összekapcsolható termékek és szolgáltatások esetében van igazán nagy jelentősége. Cégünk vállalja, hogy hírértéket rendel termékéhez, szolgáltatásához, hogy felkeltse a média és a fogyasztók érdeklődését.

Ma már igaz az állítás: Internet nélkül nincs szervezeti kommunikáció! Ugyanakkor az Internet sem képes mindent helyettesíteni. Az online PR kialakította stabil helyét a kommunikáció eszközei között. A virtuális háló jellemzői - a gyorsaság, az interaktivitás és a vizualitás  erősíthetik a szervezet arculatát, azonban - nem megfelelő használat esetén - ugyanezek a jellemzők hátránnyá is válhatnak. Vállaljuk  hírlevelek, sajtószobák kialakítását, működtetését, az online kommunikáció szerves bekapcsolását a szervezet kommunikációs rendszerébe.

Bookmark and Share

Hírcsatorna

RSS csatorna